Direktlänk till inlägg 13 augusti 2007

TV-shopping

Av André - 13 augusti 2007 23:24

Har varit och shoppat TV med Hannes idag, vi gick igenom alla elektronikedjor representerade i Birsta. Valet föll på en TV jag haft ögonen på ett tag; Sony KDL-40W2000. Riktigt trevlig TV med 1080p, nu blev man avundsjuk.


Jag hoppas att min Mac Mini dyker upp imorgon! 

 
 
q-biq

q-biq

17 augusti 2007 14:54

Spanade in tv'n i onsdags. Riktigt fin tv faktiskt. Igår då jag kom hem så hadde far min varit och köpt sig en LG 42"'s plasma me 1080p. Inte fy skam den heller

http://q-biq.bloggagratis.se

 
André

André

17 augusti 2007 16:20

Inte helt gratis heller antar jag :)

Vad har LG för 42-tums plasma med 1080p förresten?

http://andre.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av André - 15 september 2007 11:04

Enligt mig så är en Macbook Pro en av de absolut snyggaste bärbara datorer som finns på marknaden. Blev därför lite chockad när en viss fotograf kom på besök med sin Macbook Pro 17" som han lyckats förfula så mycket så att jag kände att jag måste vis...

Av André - 27 augusti 2007 20:37

I kvällens ID på Kanal 5 ges en skrämmande inblick i läget på Sveriges psykologutbildningar. Kanske dags att börja med lämplighetsprövning på alla utbildningar av den typen? Bara en reflektion efter att ha sett kvällens tävlande. ...

Av André - 17 augusti 2007 19:15

Jag hämtade min Mac Mini i tisdags, är hittills väldigt nöjd med den, har inte hunnit hårdtesta den ännu. Men 720p x264 mkv klarar den utan problem, helt utan fläktljud och liknande. Underbart!   Fjärrstyr den från MBP:n med Chicken of VNC, fungerar ...

Av André - 17 augusti 2007 18:40

Eftersom Micke fyller sin blogg med en massa hiphop-videos från youtube känner jag att det behövs en motvikt. André's satanic tip-off presenterar en svängig bit från Deicide's senaste platta, Stench of Redemption; Homage for Satan!...

Av André - 8 augusti 2007 14:30

Det gick inte att vänta, var tvungen att gå ner och beställa en Mac Mini på lunchen.   Det blev en 2.0ghz i standardutförande. Om behovet finns uppdaterar jag minnet i efterhand.   Nu  är det bara att vänta :( ...

Skapa flashcards